running on sunshine

Woho! Kom hem från Gränna för ungefär ett dygn sen och det känns väldigt skönt faktiskt. Borta bra, hemma bättre! (varsomhelst med Olle = bäst!)
Min bror gör även sin festivaldebut på peace&love vilket ska bli kul att höra allt om senare XD

Förutom allmänt myspys så jobbade jag även midsommarhelgen på hotellet och blev inbjuden till både midsommarfesten och dagen efter var det bröllop! Men hur charmiga män i cowboyhattar än är så fanns det ju nåt bättre att komma hem till :)
På söndagen var vi i Jönköping och Olle köpte ett par foppatofflor och mitt hjärta går sönder lite, men han verkar ju nöjd så why not. (jag menar dom är ju faktiskt sjukt sköna, men varför ska dom vara så förbaskat fula?!)

På tisdag eller onsdag satsar vi på att gå på Grönan, nån som ska med? :D
Hoppas att vädret håller i sig bara, jag vill låssas va barn och ha riktigt sommarlov igen!


 .  .  .
   midsommar                    älsk                                     Iris

//L - ska leka med Iris imorn

Kommentarer
Postat av: Sabz

Foppatofflor är inte sköna XD :O



Fin bloggbild^^

2009-06-24 @ 23:06:30
Postat av: Anna

Finns ny "Iris-i-prästktagar" från detta år!

2009-06-25 @ 09:08:38
Postat av: Dorothea

älskar fina kyssbilder och fina barnbilder bland blommorna! Sommar är härligt

2009-06-25 @ 23:53:18
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0