enjoy the silence

Woho, här sitter jag i Gränna och gör ingenting ^^
Olle är i Jönköping och lär sig släcka bränder och hur man gör för att inte tappa gamla tanter i golvet.
Hittills har jag sovit, läst, diskat, gjort rent spisen och spelat sims 33333333 men nu är det såndär mellanväder så man vet inte om det är värt att gå ut eller inte. Prolly not...

I helgen har jag och la boy mest varit snörvliga men lyckades ändå festa till det lite på nationaldagen då jag och Fridschen hade vårat 20 års paaaaaaarty! Haha, roligast var korvätartävlingen och syskonen Tschöps fylla XD Och typ Olle när han dog lite under springa-runt-ett-brännbollsträ-så-många-varv-som-möjligt-tävlingen. Kribbes glatt överaskade ansiktsuttryck när jag sa att jag visste vad Call of Duty var för spel var ju också lite gulligt, sen hur han typ sken upp när jag sa att jag t.o.m visste att det förkortades CoD ;) Lätt kvällens (sveriges? världens?) sötaste par, han och Tessan.
Fick även presenter som jag verkligen inte förväntat mig, men det är ju alltid najs :D

Nu ska jag maila Andy och typ.. hoppas att mina fötter tinar upp
//L

Kommentarer
Postat av: Sabz

Det var nice i lördags^^

2009-06-10 @ 20:26:52
Postat av: Tessan

Aaawh :). Va gulligt! Nu blev jag glaaaaadis!

2009-06-11 @ 13:58:41
URL: http://theresegyllenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0