and I cannot compete with you, Jolene

Som facebook så fint låter världen få veta så är jag ungefär lika pigg som min mobil just nu. Och nu menar jag inte att jag är trött, inte med tanke på den mängd coca-cola jag konsumerat ikväll, utan jag menar att jag är ungefär lika taggad på att vara tillmötesgående, medgörlig och social som min mobil som för tillfället ligger och lapar ström.
Var får människor samma energi ifrån? Nån dag om jag blir riktigt desperat så blir det fan en gaffel i brödrosten..
Vad jag tror jag försöker säga är iallafall att min mobil håller sig vaken i snitt ett dygn och jag är också lite inne på "en dag i taget"-spåret.

Haha, nu sitter Lollo och är helt galen och VILL UT! Malte och jag är lite tveksamma men en taggad Lollo är fan svår att motstå.. Vi får se vart här slutar ^o)

nåt som däremot är säkert är att Lanthandlarns Dotter & Uppsalas Partypingla nr 1 anländer till sthlm central 09.49 (!!!) imorn så jag och Fanny får agera nyvaken välkomstkommité och sen vill utbölingarna ha lunch och the grand tour av Fannys lya ^^

aja, antar att lite skumma msn-konversationer är lite som att ladda batterierna?
Man behöver egentligen bara veta att man lever ibland.
10 dagar
//L

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kommer inte till utbölingarna. Utbölingarna kommer till mig.

2009-03-08 @ 00:16:37
URL: http://www.poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0