living is a problem because everything dies

blurp.
Trots glad överasking i fredags (x2 btw) så har helgen spenderats i horisontalt läge och/eller spyende.
Söndag + idag har mest varit sega och utan matlust och idag har jag fan sovit mer än jag varit vaken.
Tror jag ätit lika mkt på 4 dagar som jag annars normalt får i mig mellan 14.00-21.00 på en dag.
mys

på torsdag kl 17.00 ska jag praktisera, mwaha.
jag kommer dö
är nervös redan nu.

Nån som vill ta en kvällsfika med mig i Norrköping imorn?
Fast det är så jävla värt att sitta där så länge man vet att snart får man ligga i olles pappas soffa ^^
Aja. nu ska jag hoppa i säng med Stieg och sen ska jag sova lite för omväxlings skull.
//L

ps. imorn ska jag leka med sötiris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0