only love can leave such a mark

För att vara arbetslös så har jag ändå stundtals rätt mkt att göra. Iallafall några timmar här och där. Körskolan & hjälpa Jacob med matten är väl det som är mest återkommande men igår var vi t.e.x på Öppet hus på Stockholms Universitet och gled in på nån föreläsning för endast inbjudna syo-konsultenter och inkasserade mumsigt fika! Ska även hämta Iris från dagis några dagar och sen börjar teorilektioner. Däremellan ska jag ner till Gränna en sväng och gå på 50-års party och även praktisera lite, woho! Ett steg framåt och ett skutt bortåt från arbetslösheten ;) Eller ja, måste ju prata med ansvarig först...

Nu svamlar jag på rätt rejält här men det är faktiskt mest för att slippa tänka på annat ^^
Jag längtar till fjällen för då är allt över och sen kan man börja skissa på en ny vardag i april förhoppningsvis!
Mitt liv är inte såhär tråkigt egentligen.
Mitt liv är bara i en annan stad.
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0