for a pessimist I'm pretty optimistic

 

Mitt liv just nu typ ;D

Scorade mitt körkort i tisdags (27/10) med 59 på teoriprovet ^^
Sen drog jag och Olle på höstlov i Stockholm där jag belöningsshoppade 3 par skor. Satte världsrekordet i snabbvaccinering mot svinis. Sen söp vi. Sen gick vi fackeltåg på landet och nu är vi back on track. Har massa dagars läsning framför mig men det är ganska skönt för det går att kombinera utmärkt med säng, te och farmville pauser ;D

FAN VA LIVET ÄR BÄTTRE ÄN FÖR 2 VECKOR SEN OCH FAN VAD JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN!
//L - myser

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul för honom!

2009-11-02 @ 15:20:51
Postat av: Evylyn

GRATTIS :D satan vad roligt! köööörkoooort!

2009-11-16 @ 19:46:32
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0