brick by boring brick



Här sitter jag och är vig, höll jag nästan på att säga.
Tänkte först på nåt snyggt Kenza-sätt flasha min nya, asmysiga höstskjorta men det sket ju sig totalt så ja.. Stick to what you know heter det ju.

GOOD NEWS;
Alla seminaret på American culture avklarade, ~2 veckor till prov!
Får omtentan typ tidigast ondag = inläming tidigast nästa fredag!
Jag läser ut min bok för essayn any day now = inlämning 22a
American literature är typ en måååånad bort
Paramores nya skiva är bra!
Jag har chips..

Vilket betyder att jag slipper dö denna vecka iaf :D
Nu ska jag plugga teori!
//L

Kommentarer
Postat av: Anonum

Chips på en måndag? Men skjortan var snygg! Sockarna också!

2009-10-05 @ 13:28:25
Postat av: miks

Vi har ocksa chips! Med smak av vintage cheddar och rodlok. Vi provar bara massa roliga smaker. Snart kan man inte undvika kycklingchipsen langre

2009-10-05 @ 23:46:39
Postat av: Sabz

Nice skjorta :D

2009-10-09 @ 12:57:58
URL: http://deforrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0