health and happiness

Mwah! Det är så svårt att skriva när det är kallt och man är så jävla otaggad och mjölken räcker bara till en mugg te och jag kan inte bestämma om jag vill ha det nu eller sen och jag behöver inte va i skolan nåt mer den här veckan men måste ändå dit och hämta ett jävla papper för att en lärare som inte ens är min orginallärare är dum och elakt och dum och jag orkar inte och vet inte heller hur/när/var jag får tag på min omtenta och jag har ont i magen lite då och då för det kommer så snabbt och oväntat men försvinner lika fort och jag måste egentligen duscha men gör jag det nu kommer jag aldrig in i nån plugg-rythm så vi får nog sitta och va sunkiga ett tag till iaf tills olle kommer hem just nu känns det rätt ironiskt att sitta och svara på frågor om varför alla hatar USA men med tanke på hur jävla mkt text vi har på dom just nu så är det fan svårt att göra annat tur att boken jag äntligen hittade på bibblan igår var hyffsat tunn (det är säkert fel version bara för det) för allt ska in samma vecka vilket råkar vara om 2 veckor och så ska man klämma in lite teoriplugg emellan allt det här är smärtsamt nytt för mig.

//L

Kommentarer
Postat av: miks

You go girl, kampa pa :D

2009-10-04 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0