hook me up

Älskar när man fearat för att checka bankkontot och sen visar det sig att man hade mer pengar än vad man trodde :) Igår firade jag & Olle 13 månader i efterskott och studiebidrag i förskott genom att gå på såndär mongolian barbeque-buffé :D Dom har väääärldens godaste kycklingspett där ^^
När vi stog i kön till stekbordet så hör vi nån som fäller kommentaren "Jag undrar vem som kom på det här egentligen" och sen hade vi lite kul åt hur dumma människor är resten av kvällen.

Jag är så jävla shoppingsugen så det finns inte! Men jag har ingen plats för mer kläder :/

Dagens bästa; pengar
Dagens band; The Veronicas
Dagens skratt; Mamma mailade mig och bad mig ta hand om hennes farmville medans dom är i Rom.
Dagens "jahapp-vad-händer-nu"; Lunch + Hannah Montana! (Som förövrigt ingick i min minnesslinga för att komma ihåg Amerikas delstater ^^)

//L - har handlar mjölk och bananer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0