it's like walking on snow without leaving a trace

*host harkel*

Jag har ont i haaaaaalsen :( Olle har varit sjuk sen i söndags typ och nu har det typ slagit till hos mig med. Sen så blir det ju inte bättre av den ytterst omysiga cykelturen till bilskolan :P Här är det kallt och dimman liksom.. hänger.. och när man cyklar igenom blir man blöt :( Men nu är jag hemma igen iaf och funtar på om jag ska plugga teori eller börja läsa engelskabok eller läsa lite i Linguistics boken.

Vi har det ganska lugnt i skolan nu fram tills november :) Inga stora inlämningar eller tentor så kanske lika bra att börja så man ligger steget före ;D enda jag ser fram emot nu är British Culture för jag hoppas på att kunna glänsa, jag menar Sue har ju redan lärt oss allt :D (divorced, beheaded, died, divorced, beheaded, survived)

Helgen blir nog ganska lugn, Olle ska göra högskoleprovet på lördag nämligen.
Jag vill gå på biiiiiiiiiio. Eller nånting. Vadsomhelst

//L - sthlm på höstlovet!

Kommentarer
Postat av: xxxxx

Börja med teorin och läs engelskboken på "lediga stunder" Krya på dig!

2009-10-22 @ 14:20:09
Postat av: Anneli

HAha, du lar inte tycka om att hora detta, men jag e somsagt i Australien och borjar bli varmt och skont har nu :D

2009-10-23 @ 09:57:47
Postat av: Fanny

Jag HAR väl berättat att en av mina lärare är svenska versionen av Sue?! Det är otroligt, hon är full av bitska kommentarer men saknar den härliga dialekten.

Exempel:

tjej, om dikt vi analyserar: "Jag vill verkligen veta vad filten symboliserar."

Swedish Sue: "Det får du fundera på i tysthet för nu går vi vidare!"

2009-10-23 @ 14:20:08
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0