the beautiful side of somewhere

Tjoho! Här har jag nog egentligen kanske inte tid att sitta, men kände att det inte var dags att dödsförklara bloggen riktigt än.

Har idag en seminarie-diskussion om American Culture - Government & Elections. Eftersom våran study group är lite dysfunktionell så hoppas jag att det ska gå bra ändå, men mina svar är bra och det känns bättre en förra gången iaf.
Jag fattar inte bara hur jag kan sitta och ha ångest så jag dör över hur mkt jag har att göra, läsa, svara på frågor, cykla till biblioteket medans man i min study group får svaret "ja juste, jag tänkte börja kolla lite på det där idag" ..alltså igår. Det går ju inte ihop? Hur klarar sig folk? Sen är jag arg på American Literature läraren för hon gjorde inte som hon sa så jag kan inte maila in mitt arbete *mutter mummel*

Igår var iaf en helt okej dag och vi var även på gymmet en sväng ^^ Vi hade tänkt gå på bio idag också men sen kom jag ju på att det ska vi så fan heller! GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYS <3
Fram tills kl 9 ska jag roa mig med American Culture - Foreign Policy, sen har jag även lite annat att fokusera på men det här ska vi nog överleva.
(Om jag nu inte fryser ihjäl på väg till skolan för nu är det kallt (!) alltså!)

//L


Hepp, nu dog jag just istället. 1 ½ poäng ifrån G. Omtenta here we come.
Bra start på dagen. Bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte tid med annat än att överleva!

2009-09-30 @ 09:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0