The Wind That Shakes the Barley

Hielo!
Haft en långhelg i Stockholm med lite plugg, lite shopping, lite alkoholintag, lite (mycket) slappa! Familjetid och kattklapp helt enkelt.
Vi luffade tillbaks till Linköping igår och jag var beredd att springa hem för att hinna till Top Model (!!!) men vi kom fram med en hel minuts marginal :D

Har just skrivit klart första utdraget på min essay och är (som alltid) så jävla nöjd med min slutkläm, får se om den överlever kritiskt granskande bara ^^
Nu ska jag käka lunch, tömma diskis, köra lite grammar och vänta på att Ollis slutar så vi kan dra och gymma, mwaha!


//L - undrar om online lecture 16.30-17.00 betyder att den bara ligger uppe då eller om jag kan googla fram den redan nu ^o)

Kommentarer
Postat av: Dorothea

bra med självförtroende :)

2009-09-10 @ 13:29:07
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0