never thought this day would come so soon

MWAH! Gissa vem jag hittade på universitetet idag ;D Jo, ingen mindre än allas vår Jonathan, vår samhällskunskapslärare från 1an på gymnasiet! ^^ Det var ett såntdär classic moment då man har ögonkontakt men båda fortsätter gå, båda tvekar, och man vet ATT man känner igen människan man vet bara inte VARIFRÅN, haha. Sen så kläckte jag ur mig "men visst känner jag dig?" (ahhah) och ungefär samtidigt tändes ljus och alla möjliga klockor ringde samtidigt! Han ska plugga etik, btw.


Jag lever lite under press just nu och kör en kombination på världens sämsta student och världens sämsta flickvän vilket inte känns alltför bra just nu men jag tror jag eventuellt kanske förhoppningsvis kan börja skymta ljuset i tunneln. Lite andningssvårigheter, svår tidsbrist och en kombination av prestation/panikångest.
Ska bara överleva semenariet imorn, skaffa fram en bok och kanske börja översätta så borde jag vara i fas.
Sen ska vi försöka klämma in ett besök på Olles gamla bilskola och sen iaf 2 dagar på gymmet.

I helgen vill jag bara vara med olleolleolle och inte tänka på nåt annat än att det är ett år sen vi stog och hånglade mot en stenmur i 3 timmar ^^


HEJ DÅ NOMSTER!
//L

Kommentarer
Postat av: Sabz

YAY, Jonathan :D:D

2009-09-16 @ 21:53:23
URL: http://deforrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0