dreaming wide awake

Först och främst skulle jag bara vilja säga att jag hatar tö. Snöskiten kan aldrig liksom smälta bort lite diskret över en natt och typ lämna lite krokusar i ett hörn.
Nej, det ska bli översvämning! Både på gator och i mina skor. Sen bara för att göra det liiite mysigare så tar vi lite regn på det.
Bgah, allting är helt enkelt lite sämre utan pojkvän. Men mitt rum är rent och mina skor fria från vägsalt!

Dagens plus 1; vårvind och solglimt i stan = vårkänsloooor :)
Dagens plus 2; jag har köpt jeans för 200 spänn
Dagens plus 3; jag blir glad av att fantisera om jönköping
Dagens fundering; vill jag färga håret? färg?

10 dagar till kent! 17 dagar till poets! 2 månader till Brighton!

//L - lever för countdowns ^^

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag blir glad av att du bir glad av att fantisera om Jönköping!

2010-03-01 @ 09:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0