there's always gonna be an uphill battle

Bgah. En (1) grej kvar på kursen. En bok. 8 frågor. Najs tänkte jag. Sen läste jag och dog. Det här är den absolut tråkigaste boken ever. Hur orkar man hitta på så många tankar? För att om en och samma människa tänkt det där själv, surely suicide must be an option. Fick allafall mig att överväga det.
Iallafall, nu ska jag bara sitta och ordbajsa lite i 3 frågor till.

Från och med imorn är jag alltså sysslo & arbetslös i två städer.
Men igår bokade vi iallfall biljetter till Snabba Cash och Olle lyser upp när han inser att "då stannar ju du till fredag :D jag ska alltid boka in saker så du måste stanna här."

 

//L - where to go from here?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hata trista böcker! Jobba på, snart är det över. Awwh söt-Olle.

2010-01-11 @ 16:07:00
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0