fire song

Idag har jag varit aaaasledig ^^ Sovmorgon, senfrukost, slöfilm & slapplunch! Sen när olle slutat jobbet blir det middag på Tzatziki! :)
Ska ut och promenixa lite och verkligen svettas ordentligt, av en annan anledning än att liksom bara ligga ner..
Juli-vädret har ju varit sjukt!

Nåt annat som är sjukt är att vi får hämta nycklarna till vår lägenhet om bara 1 ½ vecka!! :)
Jag är jävligt taggad faktiskt, det är jag. På hela grejen! Ny stad, plugg på riktigt, studentliv och kunna kryssa i sambo-rutan lite här och var. Jag har många planer och förhoppningar även om det mesta stannar i mitt huvud, så finns dom där ändå. Jag är så klar med Stockholm. Vi ser bara framåt :) <3

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0