in your room

Jag är 21! En händelse som skedde utan alltför stora förändringar :P
Dagarna innan firades med trevligt umgänge i form av middag & bio med "gamla gänget" eller vad man ska kalla det. Nice var det iallafall! Älskar att Tessan är den där personen som verkligen är den enda som hörs i biosalongen! Sex and the City stog för underhållningen!
Dagen därpå blev en heldag då jag hann med både jobb, middag, konsert på grönan, ett bröllop och 3 uteställen. Cyklade hem till fågelkvitter vid klockan 4 :)
Sen kom älskling och det var mys och middag och film och sola och brunch och vackert väder och världens finaste kärleksbrev :)

Just nu känns det bra att veta att om Olles tidschema håller ska vi ha en lägenhet den 10e juni. Men om det skiter sig så känns det ganska bra ändå för vi har alltid en balkong i Gränna att återvända till.
Tänk hur lite sol det egentligen krävs för att man ska bli glad!
Och hur lite det VERKLIGEN krävs för att danska flaggan ska uppenbara sig på min rygg ^^

Trots förkylningar och muskelvärk och avstånd tycker jag alla borde njuta av livet, nu!
Det är det sommaren är till för :)
//L

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde nämna Vårruset!

2010-06-04 @ 00:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0