reflections of a sound

10/6 och idag tog erik studenten! Vi är stora nu! Glädjer mig vid tanken på att jag får utforska Sverige men det är lite coolt hur miks utforskar världen, typ. Pratade lite idag och sen hittade jag den här (3/6-09)

Mikaela vill dansa i månregn
till doften av nybakta scones.
Mikaela vill hoppa och skrika
som Indiana Jones.

Mikaela vill bo under en lampskärm
och dricka med rysktalande män.
Mikaela blandade socker och vodka
vem vet vad som hände sen..

Mikaela flög bort på en berguv
men fick stötar av dess elektricitet.
Mikaela bor nu hos Boromir
de har gift sig för han var het!



kan vara det bästa jag nånsin skrivit..
//L


Kommentarer
Postat av: La

Girl you fine

2010-06-10 @ 22:39:10
Postat av: miks

hahahaha jag kommer ihag den där dikten. den är fett bra. du ska fa läsa upp den pa mitt bröllop :D

2010-06-14 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0