epic holiday

Det har varit en bra vecka! :)

I tisdags var jag på ett snabbt möte/intervju/introduktion för en vikariepool för friluftsdagis i hässelby. Direkt efter det hoppade jag i bilen och så var det roadtrip till Linköping :)
I onsdags var jag och älsk på Kent och det var jäääääättebra! Väldigt bra blandning av gamla och nya låtar, förutom när dom fuckade upp övergången till Dom Andra och deras ersättningslåt blev OWC? Då var jag lite :(
Vi hade jättebra sittplatser fast man blev fan så sugen på att stå och hoppa där framme! ^^
Alla mina bilder är dock kvar i kameran som saknar sladd för tillfället.

Fredagen var en låååång dag, gick mest och väntade på att det skulle bli kväll för då skulle jag jobba på Buddy Holly konserten ^^ Det var assoft. Vi fick fula men mysiga tröjor och så gick vi och sålde program och CD-skivor ^^ Vi fick även titta på hela föreställningen vilket var roligt! Inget jag skulle betala för att se, så då var det ju skönt att jag fick betalt för att se den ;D
Sen direkt efter det var slut var det hopp i bilen med destination Gränna. Lite mitt-i-natten snacks och några timmars sömn innan vi begav oss till Öppet hus på Högskolan i Jönköping! Där lyssnade vi lite på det vi redan visste och spanade in Olles fula sjukhushus och mitt fina inglasade ;D
Så om allt går som planerat kommer vi bo i en stad där allt ligger nära allt och vi kommer gå i skolan tvärs över gatan från varandra :)

Sen förflöt lite mindre spännande saker som världens segaste melodifestival men på söndagen traskade vi återigen upp till Braehus, fast den här gången tog vi "genvägen". Det blev blött..
Nu är vi i linköping igen och taggar inför imorn då VI DRAR TILL FJÄLLEN, TJOHO!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0