like waves of sweet fire

Shit va trött jag är! Kommer typ somna direkt efter parlamentet..

I fredags drog iaf jag & ankan till ROQ en sväng. Jävligt nice att bara spela biljard och snacka om allt och ingenting. Mestaldels hur fula alla småttingar va? Men eftersom det tog ett tag att få bord så hade vi ju typ fått i oss en 3 öl innan det var dags att spela. Alan svängde förbi och typ lärde oss massa biljardvarianter innan han skulle hem till USA på semester.
Sen typ drog vi lite innan stängning och sen tog det 100 år för mig att komma hem. Dumma sl! Dumma kyla!
Lisa komma hem sent = Lisa trött.

Hela lördagen spenderades i horisontellt läge lite smått bakis samtidigt som jag försökte tagga till inför jobb. Jävligt tacksam att jag inte började förns 19.00 ^^ Helt sjukt var det. Nån jäkla salsa/sambo "Carnaval". Cirka 1000 pers, inte helt ovanlig kombination med äldre herre + ung utländsk tjej. 10-manna band med bongotrummor och såna där lättklädda brudar i lite glitter och massa fjädrar på huvet ^^ Men folk var party :P
Jobb 19.00 - 05.00, 20 minuters rast men oj så underbart! Vi fick tacos :D
Sen traskade jag hem i soluppgången och hörde fågelkvitter ^^

Så idag har jag mest legat i sängen hela dagen.. måste bara orka släpa mig till duschen innan jag får sova på riktigt igen
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0