brick by boring brick

asså jag är helt sjukt stört trött! Sover inte normalt på nätterna, vaknar vid konstiga tider, är astrött på mornarna och har alltid ont i ryggen för jag legat konstigt. Blä! Idag jobbade jag över en hel halvtimme också! Men imorn slutar jag tidigt! Redan klockan 4!!!! Men dagen kommer nog gå fort för vi ska ha pyjamasparty ;D

Det segaste med att gå och lägga sig är bara att boken jag läser nu är så fruktansvärt tråkig. Den är inte ens  250 sidor och det har tagit mig över en månad att läsa. Jag har typ 4 sidor kvar, men det gååååår inte. Enda positiva är väl att jag slocknar direkt efter att ha läst ungefär ett stycke.
Rysk motsvarighet till Anne Frank my ass.
Nu skulle man kunna tycka att "men sluta läs bokhelvetet då!" men nej, det går inte. Jag måste!

Till helgen skulle jag gärna vilja ragga upp en kompis som vill;
- se Robin Hood, Prince of Persia eller Iron Man 2. (hej feminin filmsmak)
- ta ett glas vin på nån uteservering
- springa en runda i spåret
- eller bara allmänt undvika att jobba :)

//L goes sista sidorna!


Kommentarer
Postat av: Evylyn

Härmed har du raggat upp mig på samtliga punkter! Hör av dig om du närmar dig NY så bockar vi av listan ;)

2010-05-23 @ 05:56:53
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0