counting airplanes

Och Brighton stog kvar! Efter viss tvekan och vulkanaska så förlitade vi oss på en bra vindriktning och så blev det av ändå :) Nästan 5 dagar i Brighton blev det och det var hur trevligt som helst! Skolan, St George, Shopping, Bowling, Cream Tea, Shopping, Eastbourne och en massa goda middagar! Bilderna finns på facebook ;D

Så har jobbat 2 "halva" skolveckor så att säga och det blir ju lite uppdelat denna vecka också. Ledig på torsdag och så blir det nog ganska lugnt på fredag, inte så många barn hoppas vi på :)
Olle var här i helgen också och det känns vant. Och tryggt :) Det är faktiskt sjukt hur man kan leva separata liv men sen ändå vara en sån stor del av varandras.
Vi hälsade på hos Angelicas landlord som var väldigt trevlig och sen så blev det en väldigt högljudd och rolig bilfärd in till stan, Olle var inställd på att dö för att liksom bli mindre besviken om det verkligen skedde ;P
Dock anlädde samtliga (jag, olle, ankan, tessan & superbästastesnällaasbra-cilla) till Dovas med livet i behåll.
När folket gått satt jag och älsk och pratade med våra bordsgrannar varav en hette Georg men jag tyckte han presenterade sig som Ior så satt och drog lite dåliga Nalle Puh paraleller tills jag insåg mitt mistag XD

Livet rullar på med andra ord och jag längtar till sommaren :)
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0