this fall is not for falling..

it's for falling in love :)

Livet är så bra just nu :)

Har haft stockholmsbesök, har klarat min tenta, trivs så bra här i Jönköping, det har varit en sån underbar höst hittills, har träffat så många fina människor, älskar min Olle, CSN kommer på måndag, har massa kul helger planerade, ligger inte panikefter med plugget, det finns pengar kvar på mitt busskort, har just varit och gymmat, Olle bakar bröd i köket, (snartsnartsnart kommer säkert tapeterna (??), vi ska pimpa vår lägenhet, Isabelle ska pierca sig på torsdag, jag har haft världens bästa praktik och snart är det jul!

  


Kommentarer
Postat av: anonym

Så glad jag blir!

2010-10-20 @ 09:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0