life itself

Vi läser: Skola och Lärarroll, 15 hp
Vi väntar på: bokleverans & tapetsering
Vi äter: det som fanns.. nuggets, köttbullar, paprika och bearnaisesås (fast det är bara för Olle är borta)

I övrigt:
Vi överlevde insparksveckan, nästan allihop tror jag! Mycket skoj har vi haft och vädret har blivit bättre eftersom ^^ Alla vi 368 pedagoger är (förutom att vi har blivit uppgraderade till "ettor") nu uppdelade i spår, mentors- och studiegrupper. Idag var nog första dagen med "riktiga" föreläsningar och jag tror att ca 97 % av oss redan ligger efter eftersom ingen har sin kurslitteratur XD
Olle har sin insparkssittning ikväll, jag hade den igår, så därför ska jag läsa maaaaaassa ikväll. Har även kirrat lunchlåda tills imorn, gud så studentigt.

Vi träffade även på några av faddrarna idag i "civila" kläder, det kändes fel på nåt sätt :P Iof har vi också lagt overallerna på hyllan nu, dom får endast komma fram på tvättdagar, bakisdagar, omtentor samt ÅTERINSPARKSSITTNINGEN! :D

Hoppas även Ellen har det bra i Linköping och lever samma liv som jag :)
//Lissi Cullen

                                         
                                          


Kommentarer
Postat av: olle

FYI så har dialekten redan smittat av sig :)

2010-09-02 @ 11:08:31
Postat av: Anna

Tur att ni inte flyttade till Malmö då. Inget ont om skåningar i sig, men...

2010-09-03 @ 09:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0