the predictable storm that has come every year

Tiden går fort här i Jönköping och löver börjar skifta färg. Jag vet en som säger att "snart är det jul" och jag längtar. Tydligen ska vi få nytt köksgolv på fredag, men fortfarande inga tapeter.

I helgen var vi värsta hälsosamma och var ute och sprang i lördags och sen i söndags var vi i simhallen.
Det är fan jobbigare än vad man tror att köra 1 km bröstsim.

Idag var första dagen på våran 3 veckorspraktik. Jag är nästan mitt i stan och det är so far so good. Min handledare är jättesnäll och blabalbla och jag har redan en bästis bland barnen. Enda suxxet är att jag måste ha med mig egen mat (och mellis) om jag inte vill paya 60 spänn om dagen. Och det vill jag inte :)

Jag längtar till lördag för då ska vi festa sööööönder med görlZen och Olle ska fira att han gjort sin tenta.
Jag hade tenta i torsdags men den kan ha gått + / - 0 åt helvete.

Har lite ledigt om några veckor. Stockholm vs Linköping hmmmmmmmmmmmmm.
Vill till Nottingham också, måste prata med Ylva!
//L

Kommentarer
Postat av: Anna

Hemma får vi köksgolv på torsdag och ditt rum får tapeter nu. Ska du med på en Vansbrosim? Du kan ju simma 1 km!

2010-09-28 @ 10:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0