where the lines overlap

Vi läser: Läraryrkets många ansikten, litteraturseminarium imorn.
Vi väntar på: bokleverans & tapetsering (händer inte mkt på den fronten)
Vi äter: Ikväll blir det kyckling, ris & Uncle Ben sås

I övrigt: Det är fint i Jönköping :) Kallt men soligt. Både jag och Olle har varit förkylda men det börjar släppa lite nu, dock tror jag inte min onsdagsvisit på Kåren bidrog till tillfrisknandet, snarare tvärt om.
Vi är folk ur faddergruppen som hållit ihop lite och igår var det alltså bara för 8 pers att klämma ihop sig i ett studentrum och slåss om rätten till att sköta Spotify innan vi belönade oss själva med 26 kroners öl :)

Nästa onsdag fyller våran fadder Papi år och jag vet redan vad han ska få i present XD
Men först, STOCKHOLM!
//L


chokladpuddingsätarna och det kommande födelsedagsbarnet


gruppbild


Trapphäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0