triggers

fick inte jobba för STS denna sommaren :/
men det gör faktiskt inte så jättemycket, har på nåt sätt haft det i bakhuvudet hela tiden.
jag väljer att tro att det är för att jag är för ung, så inget kommer stoppa mig från att söka nästa år igen.

men nåt som verkligen gör mig glad är att det gav mig möjlighet att slå till och boka en peace & love biljett med en gång! Har ju inte var på festival sen '07 så är riktigt taggad faktiskt!
så lägger vi till lite skatteåterbäring och förhoppningsvis några veckor på Visingsö så ska nog detta bli långt ifrån en ledsen & tråkig sommar :)



//L


Kommentarer
Postat av: Evylyn

DÅ SES VI DÄÄÄÄR!!! :D

2011-04-21 @ 00:31:37
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0