january friend

Jag tror aldrig det skadar att kolla tillbaks på var man var för ett år sedan. Jag vet inte exakt var jag var, men jag minns att jag inte sysslade med nåt vettigt. Och var lite ledsen, ibland.
Om ungefär 2 veckor har jag och Olle bott i Jönköping i 6 månader, ett halvår!
Time flies when you have fun, they say..
Jag tror inte jag varit ledsen en enda gång på snart ett år :)

Under den senaste månaden har vi alltså hunnit avsluta våran första kurs, Lärande 1, och även om inte alla resultat kommit in än känns det JÄVLIGT avslutat! :P
Festade en hel del och har även blivit adopterad i Pia-familjen :) Känns väldigt trevligt att ha ett litet gäng att leka med på fritiden, för i skolan har vi just bildat ett annat gäng. Vi är numera FriPeds :)

På onsdag drar vi på praktik vilket ska bli jäääävligt nice :D Hoppas bara handledaren är lika bra som sist och att de har mycket kul saker planerade inför sportlovet!
Herregud, sist man hade ett lov var för 3 år sedan :O

I övrigt kan vi göra lite sammanfattningar som;

- jag funderar på att köpa en ny ipod
- kurslitteratur är dyrt (newsflash!)
- jag tänker mycket på sommaren
- våran lägenhet börjar bli riktigt fin
- jag älskar olle :)

//L


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad bra att du har det bra! Du får hojta till nästa gång du är i Sthlm tycker jag

2011-02-07 @ 09:36:15
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0