some kind of wizard

Jag har något av en hemlängtan som gör sig mest påmind genom att jag saknar min katt.
Vilket har resulterat i att jag vill ha en katt.
Vilket i sin tur har lett till att när jag inte skriver på min hemtenta (vilket jag inte gör särskilt mycket) kollar jag på kattungar på blocket. Det är farligt.
Min mamma säger att jag inte får skaffa en katt.
Olle är lite av samma övertygelse.
Men sen hände något som gjorde min dag! Imorse när jag väntade på hissen kommer en liten, vitspräcklig och übersöt kissmiss trippandes nerför trappen från nionde våningen.
Vi väntade på hissen tillsammans, jag klappade och katten purrade.
Det var mysigt :)
Min mysiga dreggelkatt :) Ses 25e oktober! :D
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0