when september ends

Sakta men säkert börjar vi plocka upp resterna av oss själva och återhämta oss från Insparken 2011 :) Många nya och glada studenter och vi lite mer rutinerade som håller ställningarna ;D
Det brukar vara kring det här datumet som man brukar prata om "sitt nya liv" och att man ska "ta tag i saker" så därför tänkte jag passa på att publicera min senaste jobbansökan:

"Tja! Jag är en lagom lat student som lite då och då tar några glas för mycket, men i övrigt är jag nog ganska rolig och omtyckt ändå. När jag får tid över tycker om att klaga på saker utan att göra nånting åt det (allra bäst vore det ju om nån annan gjorde det) Om man bortser från min dåliga tidsuppfattning och odokumenterade synfel tror jag ändå jag skulle göra ett bra jobb. Om jag hittade dit...tjarå :D"

Skäääääämt och sido, om jag överlever våran idrottsredovisning imorgon så kanske man skulle fira med en powerwalk eller nåt. Fast nu skojade jag bara, det är ju FEEEEST HOS MAAANGE! innan vi drar till kåren och skuttar till Melody Club och dricker Strawberry Daquari!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0