the one that got away

Ny månad och isblåst över Jönköping. Det är så kallt så man bara vill stanna inne hela tiden, så just därför tog jag varvet runt Munksjön idag på lunchen! Älskar fina vinterdagar, och kylan försvann ju när man väl fått upp farten. Dock försvann känseln i näsan lika snabbt..

Jag har fått VFU-plats mitt i stan och sna langa iväg ett mail till handledaren imorn tror jag. Ska bli roligt att ha ytterligare en manlig handledare, vilket fick mig att tänka på att det kanske är dags att bege sig till "förorten" och göra ett besök.. :)

Helgen i Göteborg var så sjukt jävla skön och välbehövlig! Invigning av hotellet, invigning av Göteborgs filmfestival, stadsvandringar, mycket trevliga restaurangvistelser, världens mysigaste lobby, lite mini-shopping och sen var det hemfärd. Sinclair's Steakhouse är något att återvända till!
Nu vill jag ha middag och TV-time!



//L - Det närmsta jag kommer coca cola just nu!
- 3,7 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0