somebody that I used to know

Åh, kollade på Mästarnas mästare idag och blev sjukt träningssugen! Dom har ju alltid så härligt väder där och nu när det är fina dagar gäller det ju att passa på egentligen. Bara lite mer än en vecka kvar till Vårruset! :) Hoppas det blir betydligt bättre väder än förra året, vilket iof inte är särskilt svårt..

Ibland tänker jag att jag ångrar att jag inte tog några "före-bilder" där i Januari när jag drog igång med både träning och LCHF, jag tror aldrig jag sett nåt egentligt samband mellan min vikt och min kropp och visste nog inte egentligen hur jag faktiskt såg ut. Nu, nästan 11 kilo mindre tycker jag ändå jag ser nästan likadan ut, förutom det tydliga språket kläderna talar när dom sitter betydligt lösare..
Försöker hitta bilder från i vintras men antar att jag helt enkelt inte ville fotas då så det kanske säger det mesta..

Vill springa fort och långt och mycket men är egentligen fortfarande för lat för att ta tag i det :P Jag försöker lova mig själv att i sommar ska jag springa mycket så nu blir det styrketräning sista månaden på gymmet!

Nu kör vi ny månad, ny kurs och nytt album med kent!
Lite mer LCHF, lite mer träning och lite mer studs i benen!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0